jakým způsobem pracuji na zakázce...

Za těch pár let, co pracuji v oboru se mi osvědčilo pár online pracovních postupů, které podle mě šetří náklady oběma stranám, ať už je to emailová komunikace, Skype, či jiné. Vezměme to ale popořádku. Ideální stav věci v začátku je, když máte předem při zadání zakázky ujasněno, co vlastně chcete vytvořit, jak by to zhruba mělo vypadat, pokud a jaké máte podklady, ať už předem napsané texty nebo obrazové podklady, fotky, firemní manuály, loga, apod. Pokud si nevíte rady, co přesně bude potřeba, stačí napsat email či zavolat, vše Vám podrobně popíšu a vysvětlím.

Následně probereme finanční a administrativní náležitosti a domluvíme časový postup práce. V průběhu práce Vám pak emailem posílám průběžné náhledy ke korektuře ve formátu pdf, Vaše připomínky a opravy následně zapracuji do zakázky, pak následuje další korektura až do finálního stavu, kdy je vše hotovo a v pořádku, což od Vás budu chtít potvrdit emailem. Pak může nastat samotná produkční fáze, kdy zakázku předám do tisku či k jinému zpracování. To Vám mohu zprostředkovat, nebo Vám odešlu finální data, která si sami necháte dále zpracovat ve Vám blízké tiskárně, studiu, apod.

Pokud tento způsob shledáte vhodným, budu se těšit, případně mi do komentářů napište postřehy a připomínky. Uvítám samozřejmě i připomínky kolegů, jaké mají zkušenosti a jakým způsoben realizují zakázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat